Leczymy bezsenność z Uan-An?

Data: 14.05.2007 | Autor: Marcin Godlewski | (0) Komentarzy

Tym razem powiązałem ze sobą 3 fakty:

  • Poduszka Uan-AN pomogła mi lepiej zasypiać.
  • Mogę zarobić coś promując tą poduszkę.
  • Moja dobra znajoma, zdradziła mi ostatnio kilka porad na temat bezsenności.

Kolejna nisza: bezsenność

Mam więc kolejną niszę do promowania programu partnerskiego Dobry Sen, tym razem zrobiłem stronę pt. Leczenie bezsenności.

  • Na sam początek poszukałem w internecie i w książkach, jakie w domu znalazłem co gdzie piszą o bezsenności – wszędzie mniej więcej to samo… Razem z tym co wiedziałem od Darii dało mi to już całkiem sporo wiedzy na ten temat. Następnie ładnie grzecznie zredagowałem swoimi słowami tekst z poradami.

  • Następnie dodałem do tego tekstu to co znalazłem na stronie Dobrego Snu, jak i wybrałem kilka rzeczy z tych już gotowych materiałów reklamowych dostępnych na platformie.

Doradzać czy reklamować?

No cóż.. chcę reklamować poduszkę Uan-An, a daje ludziom porady jak walczyć z bezsennością bez poduszki… Ktoś kto nie wie o co chodzi mógłby powiedzieć, że sam sobie pod sobą dołek kopie.

Ja jednak robię co innego. Dając praktyczne porady, buduję w tym tekście wizerunek specjalisty, osoby która wie o czym mówi. Tak działają przykładowo artykuły sponsorowane w czasopismach.

Kogo innego posłuchasz jak nie tego, który daje Ci przydatne porady?

Tak skonstruowana oferta nie jest zbytnio nachalna i poza wartością jako oferta, ma jeszcze wartość informacyjną. Daje czytelnikowi wybór i własną decyzję czy chce skorzystać z poduszki, czy z innych metod.

  • Wracając do strony. Tworząc ją posłużyłem się jak zwykle tym narzędziem. Szukając słów, zarówno na tytuł i meta-taki jak i na słowa które w treści pogrubiłem. W tym celu przejrzałem stworzony tekst jeszcze raz i zmodyfikowałem niektóre zdania, ta bym mógł użyć tych słów w odpowiedniej formie.

Gdzie to umieścić w internecie?

Stronę umieściłem w internecie wraz z innymi stronami o zdrowiu, które wcześniej zrobiłem. Domyślam się, że nie każdy z partnerów, ma taką możliwość i nie każdy potrafi przykładowo zrobić taką stronkę.

Jest pewien sposób, który w tym przypadku pozwoli na stworzenie podobnej oferty i szybkie wypromowanie jej w internecie.

Jeśli nie chce Ci się robić strony www z ofertą (lub nie umiesz), polecam umieścić przygotowany artykuł o jakiejś dolegliwości w serwisach takich jak artelis.pl, elans.pl. Umieszczone tam treści całkiem ładnie i szybko się pozycjonują w wyszukiwarkach.

Przykładowo jak umieściłem tam artykuł Zasada 80/20 (zasada Pareto), w krótkim czasie zdobył więcej czytelników, niż ta sama treść na mojej stronie (pewnie dlatego, że każdy przedruk artykułu prowadzi link zwrotny do artelis, co sprawia, że strona osiąga całkiem ładne pozycje).

Ostatnio też dla testów umieściłem tam artykuł Jak reklamować bloga?, wraz z linkami partnerskmi. Praktycznie rzecz biorąc 3 dni później bez żadnego zachodu z mojej strony, strona z artykułem jest wysoko w wynikach wyszukiwania google na to hasło icon smile Leczymy bezsenność z Uan An?

O czym pisać artykulik?

Bezsenność zajęta, o bólach karku też już jest ministrona gotowa materiałach promocyjnych, o czym więc pisać jeszcze?

O tym możemy się dowiedzieć z poradnika partnera tego programu:

Korzyści dla poszczególnych grup docelowych
- osoby z bólami kręgosłupa
- osoby ze zwyrodnieniami kręgów szyjnych
- ból kręgosłupa u osób starszych
- osoby z urazami kręgosłupa
- osoby z bólami głowy (migreny)
- osoby cierpiące na brak koncentracji
- osoby chrapiące – osoby które z chrapiącymi są zmuszone żyć
- alergicy
- osoby cierpiące na bezsenność
- osoby eliminujące produkty pochodzenia zwierzęcego ze swojego otoczenia

Teraz jeszcze do tego bym dodał coś o masażystach, po co płacić za masaż jeśli możesz poduszką masować kark każdej nocy? icon smile Leczymy bezsenność z Uan An?

PS: Pamiętaj by przy okazji szukania tematów korzystać z tego narzędzia jak i tego co znajdziesz na stronie Dobrego Snu.

Powodzenia!


Zostaw Komentarz


Proszę pozostawić te dwa pola tak jak są:

© 2005 - 2017 ProPartner.pl