NetKelner dołączył do ProPartnera

Data: 23.05.2007 | Autor: Marcin Godlewski | (6) Komentarzy

NetKelner, który w ostatnim czasie dołączył do propartnera – to serwis oferujący dość nietypową jak na internet usługę. Na stronie możemy zamówić lunch, obiad, kolację itd. A co najważniejsze w dowolnym dla nas wybranym czasie (warunkiem są jedynie godziny otwarcia restauracji) i miejscu (aktualnie w bazie jest ok. 100 restauracji – myślę jednak, iż baza ta szybko się powiększy).

Z pomocą NetKelnera, przykładowo w Krakowie, mogę zamówić zarówno takie dania jak pizza, pierogi jak i typowe dania restauracyjne.

Jest to jeden z pierwszy programów partnerskich w ProPartnerze oferujący usługę skierowaną do tak szerokiego grona odbiorców. Potencjalnym klientem jest praktycznie każdy głodny, korzystający w danej chwili z internetu – (bardzo fachowe określenie icon wink NetKelner dołączył do ProPartnera ).


Jak to promować? – kilka propozycji…




Ministrony sprzedażowe.

Zajrzałem jak zwykle ostatnio do ulubionego narzędzia google. Znalazłem kilka nisz o których można zrobić i wypromować niewielkie strony www – ministrony.

Po krótkiej analizie, myślę że ciekawym rozwiązaniem byłoby stworzenie stron polegających na połączeniu haseł, takich jak: restauracja, jedzenie z nazwami różnych miast.

Potencjalny klient nie ma świadomości tego, że istnieje coś takiego jak NetKelner. Ma natomiast świadomość, że chce coś zjeść w Krakowie, bo akurat tu właśnie przebywa.





Przekaż odwiedzającym mapę myśli do jedzenia

Jeśli prowadzisz jakiś serwis społecznościowy, na który dosyć często zaglądają Ci sami internauci. Coś na kształt bloga, forum, czy też strony często aktualizowanej. Umieść w nim niewielką informację o NetKelnerze, ważne by ta informacja była umieszczona na stałe i w tym samym miejscu.

Bierzemy tu założenie, że powracający na Twoją stronę prędzej czy później zainteresuje się tym linkiem. Aby temu dopomóc możesz oczywiście z samym początkiem nagłośnić, przykładowo tak:

„Mała innowacja na mojej stronie – jedzenie przez internet. Od dziś w prawym menu, w dziale linki znajduje się link do serwisu umożliwiającego zamówienie jedzenia z praktycznie każdego zakątka polski.”

albo

„Apel: Człowieku, życie to nie tylko czytanie książek. Żeby żyć trzeba też coś czasem zjeść, od dziś w menu obok bestsellerów, znajdziesz link do serwisu, z którego możesz zamówić sobie pyszny obiadek.”

W każdym razie chodzi o to, aby zakorzenić użytkownikowi sposób dostania się do jedzenia icon smile NetKelner dołączył do ProPartnera Sposobem tym, ma być dostanie się doń korzystając z Twojej strony. Następnie czekamy do momentu kiedy potencjalny użytkownik będzie głodny i zechce coś zamówić. Wtedy zacznie sobie przywoływać i odtwarzać, sposób (mapę działania) w jaki dostał się poprzednim razem na stronę z ofertą restauracji.




Reklama na pozostałych stronach

Tutaj praktycznie rzecz biorąc pasuje każda tematyka strony www – a przynajmniej za testowanie skuteczności na różnych stronach można się zabrać.

W panelu ProPartnera, właściciel nie umieścił jeszcze materiałów marketingowych, wkrótce zapewne to zrobi. Ja jednak jestem niecierpliwy i przygotowałem na szybko kilka banerów, pod popularne rozmiary reklam – ads.zip.

Myślę że z powodzeniem można je zastosować, jako przykładowo reklamy zastępcze dla google adsense.

Tutaj jeszcze mała uwaga, jeśli zarządzasz na stronie reklamami przy pomocy jakiegoś specjalnie w tym celu przygotowanego skryptu np. PhpAdsNew. Myślę warto w podwyższenia skuteczności ograniczyć wyświetlenie tych reklam do godzin typowo posiłkowych.




Niezastąpiona stopka

Piszą do mnie czasem różni ludzie działający w programach partnerskich, rzadko jednak się zdarza, że w mailu zobaczę jakąkolwiek stopkę! Być może jest to za prosta czynność by o niej pamiętać, albo niektórym się wydaje, że tak mało korespondują, że i tak nic z tego nie będzie – nie znam powodu, dlatego więc przypominam.

STOPKI w e-mailach działają – ale tylko wtedy kiedy się z nich korzysta!

W takiej stopce mailowej, można przykładowo umieścić coś takiego (oczywiście dodając do adresu ID partnerskie):

PS: Przypominam, że życie to nie tylko praca, czasem wypadałoby coś zjeść.

http://netkelner.pl/

PS: Jesteś Ciekaw co możesz dziś zjeść na obiad?
Od dziś robię dobrze ludziom, zaspokajam ciekawość: http://netkelner.pl/

PS: Śmiali się gdy ugotowałem obiad… dlatego już nie gotuję.
A od tamtego czasu zamawiam u NetKelnera http://netkelner.pl/


Cześć to Ja, Kelner z neta, głodny?

http://netkelner.pl/

Rzecz jasna stopki nie tylko w e-mailach można umieszczać icon smile NetKelner dołączył do ProPartnera – myślę nic nie stoi na przeszkodzie umieścić coś podobnego w profilu na ulubionym forum (jeśli oczywiście regulamin forum tego nie zabrania).

Powodzenia w działaniach życzę – no i co tu dużo mówić SMACZNEGO icon wink NetKelner dołączył do ProPartnera


PS: Zapomniałbym, na koniec mała rada, jeśli chcesz coś z tego artykułu wynieść. Zrób coś teraz, choćby dodaj stopkę – zrób cokolwiek. Nie pozwól myślom o tym „co masz zamiar zrobić” odejść gdzieś w niepamięć… bo skutki takich myśli też odejdą w niepamięć.



6 Komentarzy dla “NetKelner dołączył do ProPartnera”

  1. Programy Partnerskie czyli Praca w e-Biznesie napisał:

    [...] Ciekawe informację na temat promowania powyższego PP znajdziecie na oficjalnym blogu Propartnera: blog.propartner.pl [...]

  2. Mariusz napisał:

    Witam wszystkich!
    Tomek słusznie zwrócił uwagę na naszą opieszałość odnośnie materiałów. Meldujemy się do szeregu i rozpoczynamy działalność. W sekcji naszego programu znajdziecie trochę materiałów marketingowych – na wstępie banery.
    Sposoby promocji serwisu typu NetKelner to wdzięczny i interesujący temat. Na forum postaramy się podzielić naszymi doświadczeniami.

    Tymczasem życzę .. gradu zamówień każdemu PPartnerowi

  3. Konrad napisał:

    Gdy pochodziłem po stronce NetKelnera zauważyłem, że zamówienie można też złożyć telefonicznie. Zapewne wtedy nici z prowizji.

  4. Mariusz napisał:

    Konrad
    Dla tego rodzaju serwisu jak NetKelner telefon do Obsługi Klienta musi być publlikowany na stronie. Inną rzeczą jest to, że został trochę wyeksponowany, ale tylko w godzinach 12-20 pon-pt. Użytkownicy dzwonią z różnymi sprawami
    a) problemy z użytkowaniem strony – nie wiedzą jak złożyć zamówienie, jak się zalogować itp – pomogamy im
    b) problemy można by rzec mentalne – szukają potwierdzenia, że jak złożą zamówienie w internecie to rzeczywiście zostanie zrealizowane w skończonym czasie –
    c) chcą złożyć zamówienie telefonicznie bo babcia, mama składają telefonicznie i oni też tak robią „a w ogóle to ten internet nie działa, telefonicznie jest szybciej itd”. W odniesieniu do takich odwiedzających nie ma szansy innej niż przyjąć zamówienie. na szczęście jest to odsetek nie przekraczający kilku procent

    Reasumując utrzymywanie Obsługi Klienta jest koniecznością działającą z korzyścią dla PPartnerów też. Dzięki temu budujemy zaufanie, jest to klucz w działalności e-biznesowej.
    Rozważamy usunięcie informacji o telefonie dla wywołań PP chociaż nie jest to takie oczywiste.

    pozdrawiam

  5. Konrad napisał:

    Rozumiem, że potrzebna jest możliwość kontaktu telefonicznego i jej jako takiej nie neguję. Inna sprawa, że w przypadku pp jest to pewna przeszkoda dla partnerów, tak to nazwijmy. No ale skoro mówisz, że jest to mały odsetek, to może nie jest to aż taki problem. Chociaż ja bym obstawiał, że w przypadku zamawiania jedzenia ludzie będą woleli jednak skorzystać z telefonu.

  6. Mariusz napisał:

    Konrad

    Na szczęście w większości trafiają do nas użytkownicy, którzy doceniają zalety składania zamówień w systemie onlineowym. Jak już wcześniej pisałem przypadkowi goście niekiedy nie dają się skonwertować na online i upierają się na zamówieniu telefonicznym.
    Ogólnie rzecz biorąc walczymy z przekonaniem, że jedzenie lepiej zamówić przez telefon. Składając online, przynajmniej u nas zyskujesz:
    a) pewność, że zostaną dostarczone potrawy, które wybrałeś. Przy zamawianiu telefonicznym zawsze istnieje szansa, że Ty seplenisz, a obsługant jest głuchy.
    b) wogóle możesz złożyć zamówienie – dodzwonienie się do pewnych miejsc w godzinach szczytu graniczy z cudem. W Netkelnerze klikasz i masz :)
    c) złożone zamówienie zostanie dostarczone – NetKelner wprowadza dodatkowy czynnik kontrolujący pracę restauracji
    d) menu i obszary dostaw, czyli oferta restauracji jest aktualna i wiarygodna. Z naszego doświadczenie wynika, że restauracje często publikują ofertę nieprecyzyjnie ( obszary dostaw). Interpretacja zależy od obsługanta. Jeżeli szfa akurat nie ma to motywacja też jest inna.
    e) wszystkie oferty są zaprezentowane w ten sam sposób. Można porównać różne oferty w NetKelnerze. Dla mnie ciekawe było porównanie cen pizz oferowanych przez pizzerie współpracujące z Netkelnerem z tymi oferowanymi przez sieci polecam:)
    f) masz pełną dokumentację swoich zamówień. Ma to znaczenie, jeżeli chcesz zamówić powtórnie coś co jadłeś dawno temu i bardzo Ci smakowało
    Oczywiście kontakt bezpośredni jest niekiedy konieczny, gdy opis potraw nie jest jasny. To też punkt dla nas bo stale poprawiamy opisy menu.

    Takie mniej więcej argumenty mamy dla tych, którzy znajdują naszą stronę i chcą złożyć zamówienie telefonicznie. Nie jest to może rewolucja, ale ..

    pozdrawiam

Zostaw Komentarz


Proszę pozostawić te dwa pola tak jak są:

© 2005 - 2017 ProPartner.pl