Technologia i bezpieczeństwo

Data: 30.08.2009 | Autor: Marcin Godlewski | (0) Komentarzy

Technologia i bezpieczeństwo

Od samego początku działalności nie uznajemy żadnych kompromisów, jeśli chodzi o jakość, stabilność i niezawodność infrastruktury technicznej ProPartnera.

Powód? Jesteśmy odpowiedzialni za pieniądze, należności i zobowiązania tysięcy osób. Nie ma tu miejsca na ani jeden błąd, pomyłkę czy przerwę w działaniu. Wszystko musi funkcjonować idealnie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Solidna, pewna podstawa – serwery ProPartnera

Wszystkie dane ProPartnera – przede wszystkim bazy danych (SQL) – są poddawane regularnej archiwizacji i kopiom bezpieczeństwa.

Oprogramowanie i struktury danych

Całe oprogramowanie, które obsługuje Sprzedawców i Partnerów, było i jest tworzone z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie danych. Zaś operacje bazodanowe są dokładnie sprawdzane pod kątem stabilności i zabezpieczeń.

Pełna ochrona przed nieuczciwymi praktykami

W ProPartnerze nie lekceważymy ewentualnego zagrożenia ze strony nieuczciwych sprzedawców lub partnerów. Poza zdecydowaną polityką firmy w takich przypadkach (natychmiastowe rozwiązanie umowy), ProPartner stosuje bardzo skuteczne mechanizmy uniemożliwiające sztuczne zawyżanie (partnerzy) lub zaniżanie (sprzedawcy) należności jakimikolwiek metodami.

ProPartner chroni też interesy Partnerów, wymagając od Sprzedawców uzasadnienia każdej decyzji w rodzaju cofnięcia prowizji lub wykluczenia Partnera z programu. W tym ostatnim przypadku Sprzedawca musi za każdym razem uzyskać nasze potwierdzenie.

We wszystkich spornych kwestiach nie faworyzujemy żadnej ze stron. Podstawą naszych decyzji jest zawsze treść umów i Regulaminu, nie zaś stan konta czy wielkość obrotów danego Sprzedawcy lub Partnera. Trzymając się zdecydowanie tej polityki, szanujemy dobre imię Sprzedawców, Partnerów i własne.


Zostaw Komentarz


Proszę pozostawić te dwa pola tak jak są:

© 2005 - 2017 ProPartner.pl